Kontakt
Ofte stillede spørgsmål
Vi har valgt at samle nogle af de mest aktuelle spørgsmål og de spørgsmål, som vi mest bliver kontaktet omkring.
Er det gratis at bruge Tilsalg.dk?
Ja, det er helt gratis at bruge vores tjeneste - både for købere og sælgere.
Hvordan sletter jeg min bruger?
Hvis du ønsker at slette din bruger hos Tilsalg, bliver du nødt til at kontakte vores kundeservice, så vi kan slette dig i vores system, samt alle dine annoncer.
Hvordan sletter jeg min annonce?
For at slette din annonce skal du gå ind på din profil. Derfra skal du trykke på din annonce hvorefter du trykker på den lille skraldespand i højre hjørne.
Hvordan anmelder jeg annoncer?
Hvis du ønsker at anmelde fundne annoncer på Tilsalg skal du trykke på rapporteringsknappen inde på selve annoncen. Her vil du blive bedt om at begrunde din rapportering.
Hvordan anmelder jeg en bruger?
Du kan anmelde en anden bruger ved at besøge vekommendes profil og trykke på rapporteringsknappen. Her vil du blive bedt om at begrynde din rapportering.
Hvad gør jeg, hvis jeg ikke har modtaget min vare?
Har du købt og betalt en vare, som du ikke har modtaget, skal du hurtigt henvende dig til vores kundeservice. Vi gør meget for at undgå svindlere på vores platform, Sikker og tryg handel - men der er meget lidt vi egentlig kan gøre ved det. Vi gør selvfølgelig alt for at hjælpe, men ellers er det ofte en opgave for politiet.
Hvorfor er min annonce markeret som "ikke-aktiv"?
For at en annonce er aktiv skal din bruger være email-verificeret og annoncen skal minimum have ét annoncebillede.
Hvad gør jeg hvis jeg oplever et teknisk problem?
Vi bliver automatisk informeret om de fleste fejl som opstår, men i specielle situation opfanger vores egne systemer ikke alle fejl. Hvis fejlen forbliver bedes du henvende dig til vores kundeservice - Kundeservice